18 Ağustos 2013 Pazar

Alışveriş | Yazlık Ürünler

      Yazın en çok sevdiğim yanı artık ellerimiz ve ayaklarımız özgürlüğe kavuştuğu için rengarenk ojeler sürmek. Çok çabuk sıkılan bir insan olduğum için her yaz değişik marka ve değişik renkte ojeler deniyorum ve bu yazın sonuna gelirken favorim olan ürünleri paylaşmak istedim.

      Watsons oldum olası en sevdiğim kozmetik zinciri olduğu için sık sık hem ithal ettiği hem de kendi üretimi olan ürünleri korkmadan deniyorum. Rimmel bu markalar arasında başı çekiyor ve ojeleri tek kelimeyle harika! Hep son dakika aceleyle sürdüğüm için kısa sürede kuruması önemli benim için ojelerin ve 60 Seconds bana bu özelliği tam anlamıyla veriyor. Fotoğraftaki renklerin hepsine bayılıyorum ve hepsi çok kolay sürülüp temizlenebiliyor ama malesef simli olan hariç :(  Çok kolay sürülmesine rağmen çıkarmak ölüm oldu bana o yüzden sadece özel günlerde sürüyorum günlük kullanmak yerine.


     Yıllardır Maybeline rimel kullanıyorum muhtemelen her rengini denemişimdir ama bu lacivert olanı tek geçerim. İnanılmaz bir volüm veriyor kirpiklere ve kolay kolay da suyla çıkmıyor o yüzden yaz için ideal bana göre.


      Ve son olarak '' I love '' dudak parlatıcımın muhteşem bir çilek kokusu olduğunu ve günlük kullanım için çok harika olduğunu çünkü yapış yapış his vermediğini söyleyerek bu kozmetik konusunu şimdilik kapatıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...