13 Ağustos 2013 Salı

Denizli Kebabı

      Bayram nedeniyle memleketimde olduğum artık sır değil :) Hazır buradayken ne zamandır yapmak istediğim şeylerden biri olan yerel lezzetleri tatmaya gittim sevgili annemle. İlk olarak geçen gün de televizyonda ilk defa duyduğum Denizli kebabını denemek istedim ve resmen tadı damağımda kaldı, bir daha ne zaman yiyebilirim diye düşünmeye başladım. Yıllar önce topluca gittiğimiz bir piknikte kuzu tandır olarak yediğim kebap burada daha güzel servis ediliyor ve çok daha lezzetli bence. Biz az yağlı söyledik kendimize ancak bol yağlısı makbulmüş. Tandırda pişirilmiş kuzu etiyle beraber tereyağlı pide ve söğüş domates-soğan servis ediliyor. Sipariş verme gibi bir durum yok çünkü zaten lokantalarda sadece tek çeşit var ve akşam olmadan bitince her yer kapanıyor, yani yemek isteyenler öğle saatlerinde giderse sadece umduğunu bulabilir. Kebabımız geldiğinde alışkanlık olarak ilk çatal bıçak aradım ancak bulamadım, daha sonra bu kebabın sadece elle yendiğini öğrendim ve yağ içinde kalmayı göze alarak daldım mis gibi kokan ve yumuşacık kuzu etine :) Gerçekten çok lezzetliydi ve denizliden yolu geçen herkese bu nefis lezzeti tatmalarını öneriyorum. ( Tabi ki öğlen böyle bir yemekten sonra akşam yemek yerine hafif bir şeyler yedik daha fazla diyeti bozmamak için )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...