31 Mart 2013 Pazar

Gezi | Pazar Keyfi

      Bütün bir kış kendimi ve geri kalan ev ahalisini ay yağmur yağıyo ıslanırız,hava soğuk üşürüz,bugün güneş yok sıkılırız diyerek eve kapattığım doğrudur.Hiç kış insanı değilim zira koca yaz ev yüzü görmezken kasımdan sonra da sokak yüzü görmüyorum resmen,nefret ediyorum soğuk bulutlu kapalı havalardan.Mart gelip geçmesine rağmen hiç bir bahar emaresi de göremediğim için bügünkü hava resmen ilaç gibi geldi.Aldık fotoğraf makinemizi ve attık kendimizi parka :) ben görmeyeli parka çok güzel laleler ekmişler,ağaçlar çiçeklenmiş tam ilkbahar manzarası olmuş yani.Pazar günü olmasından da faydalanan herkes kendini parka attığı için kendimize pek yer bulamadık ama resmen hayat buldum açık havaya çıkınca.




                        Ağaçlara da resmen can gelmiş, bir güzellik gelmiş insan baktıkça enerj doluyor.




Bu arada aşağıdaki fotoğrafları görmeden Alf'in sadece 7 kilo bir tüy topağı olduğunu belirtmek istiyorum :) karşımıza çıkan bu köpek sanıyorum teacup denilen minyatürün de küçüğü bir boyutta.O kadar minik ve tatlı ki sürekli etrafımıza, yere bakıp hareket etmeye başladık bir süre sonra ezmeyelim diye,ama onun umrunda değil pıtır pıtır geziyor her yerde.



 Bu da parkın en şirin tombalağıydı bana göre,ne görse o kadar heyecanlanıyor ki düşe kalka nefes nefese yanına gitmek istiyor :) Babası zor zapttetti minicik bebeği koca parkta, o kadar hareketli yani :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...