13 Mart 2013 Çarşamba

Gezi | Cadde Keyfi


    Yaklaşık olarak 3 senedir Anadolu yakasında oturuyorum ancak Bağdat Caddesine gittiğimin sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Canımız sıkıldığında veya eğlenmek istediğimizde nedenini bilmeden sürekli karşıya geçiyoruz ve artık biraz bıktım diyebilirim. Sevgilim ankaraları terkedip istanbula geldiğinden beri 1,5 sene oldu ve o zamandan beri onu caddeye götürmeyi deliler gibi istememe rağmen hiç götüremedim. Bu laneti geçen hafta kırdık ve hem  yürümek hem de biraz değişiklik yapmak için kendimizi caddeye attık. Bütün bir akşam yürüdük,vitrinlere baktık,minik köpekleri ve kocaman kedileri sevdik kısacası çok eğlendik. Yorulduğumuzda Saray Muhallebicisi'nde keyif yaptık ve çok güzel bir gün geçirdik. Penti'den uzun zamandır aradığım çizgili çorapları bulup almam da ekstrası oldu :)  Malesef fotoğraf makinemizi kullanmayı unuttuğumuz için çok az fotoğraflarımız var ama içtiğimiz nefis sahlep ve filtre kahvemizi çekmeyi unutmamışız anlaşılan.


                                            



                           Her öğrenci gibi eve otobüsle gidiyoruz ve malesef otobüsler çok nadir geçiyor caddeden :(



Bu da benim artık saatlerce beklemekten bıkmış çıldırmış halim :)



Bizim Bağdat Caddesinde gezimiz böyleydi,keşke gördüğüm her şeyin fotoğrafını çekebilseydim bu kadar sıkıcı bir geziymiş gibi görünmeseydi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...