29 Mart 2013 Cuma

Gezi | Cevahir Turu

      Bugün hem cuma olmasından hem de havanın ılık olmasından faydalanıp bize uzak olsa da cevahire gidelim ne var ne yok bir bakalım dedik. Tabi biz buna karar verince havanın bozup yağmurlu ve klasik İstanbul havasına dönmesi uzun sürmedi. Sevgilimin eniştesinin yeni açtığı Zenhair saç ekim merkezine gittim önce meraktan, neredeyse tüm tanıtım ve grafik işini aldığı ve 1 aydır bu tasarımlarla cebelleştiği için sevgilim merak ettim acaba gereken değeri görüyor mu diye :) Şaka bir yana bu kadar kısa sürede, mecidiyeköyde bu kadar merkezi bir yer bulmalarını ve şimdiden çalışmaya başlamalarını takdir ettim, tabi sürekli bilgisayar ekranında gördüğüm broşür ve kartvizitleri de basılmış olarak inceleme imkanım oldu. ( O olmamış bu olmamış diyerek zavallı insanları sürekli rahatsız etmem de cabası :) ) Yemek yemeye ben her ne kadar açık hava istesem de yağmur yağdığı için cevahire geldik ve uzun zamandır denemek istediğim Tavuk Dünyasını denedim.


Menülerde genelde makarna ve salata sabit, tavuk çeşitleri değişiyor. Diyetime sadık kalmayarak Dağ kekikli ve kremalı tavuk yedim dayanamayıp :( Tavuğu gayet lezzetli ve tazeydi, makarnası da sade gibi görünse de değişik bir tadı var hoşuma gitti. Sadece salatayı beğenmedim, sanıyorum sabahtan sebzeleri kesip akşama kadar beklettikleri için kuru ve tatsızdı. Sunumu çok hoşuma gitti, genelde bu tip yemekleri hep yuvarlak servis tabaklarında getirdikleri için bu şekilde ince uzun bir tabakta olması göze hoş geliyor.

      Daha sonra bakalım indirimler başlamadan neler var neler yok seçelim de alışverişe gelince rahat olsun diyerek mağazaları gezdik.( Canım sevgilim benim kadar sevdiği için alışverişi bütün gün gezsek de gıkı çıkmıyor ). Üniversiteye İstanbul'a geldiğimden beri hayran olduğum Pull & Bear yine beni kendine hayran bıraktı tabi. Resmen sürükleyerek çıkardılar beni içerden. Bence mükemmel bir Rock & Roll koleksiyonu çıkarmışlar, o kadar güzel tişörtler var ki hem de çok uygun fiyata kesinlikle gidin bir bakın derim. Kendime en az 10 parça seçtikten sonra eve gelip hesap yapmaya başladım şu an. Acaba hepsini birden ayın başında alsam ay sonuna kadar aç kalır mıyım diye :)

      Okul çıkışı gezmek bu kadar oluyor tabi, yorgunluktan bitmiş bir halde eve attık kendimizi. Bugün kendime diyet tatili ilan ettiğim için aşağıda görülen miniminicik ödülü yemeye de hak kazandım gibi hissediyorum kendimi.


                                                        I LOVE MARSHMALLOWS  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...