25 Mart 2013 Pazartesi

Alışveriş | Crop Tops

      Hazır diyete de başlamışken internetten sürekli beni teşvik edici fotoğraflar açıp 3 ay sonra bunları ben de giyebileceğim diyerek kendime gaz veriyorum.Bu süreçte tabi ki google görselleri hatmettim resmen.Bu aralar hem bu sene moda olmasından dolayı her yerde karşıma çıkan crop top ( türkçesi kısa tişört oluyor ama anlamı kaçıyor malesef ) furyasına takıldım.Giyen ablalarımız her ne kadar fıstık gibi görünse de günlük hayatta pek giyilebilecek bir kıyafet olmasa da - en azından İstanbulda rahatlıkla böyle gezileceğini düşünmüyorum- yazlık yerlerde özellikle kot şortla ve boyfriend jeanle çok süper olabilir.




      Şu fotoğrafları görüp de zayıflamaya karar vermemek elde değil, ama sadece zayıflamak değil aynı zamanda sporla da sıkılaşmak lazım şortun yanlarından yağların fırtlamaması için.Bir sürü çeşidi var hatta dar ve uzun kollu olanları çok popüler ama ben bol sevdamdan bunlarda da vazgeçmeyip yine loose denilen bu düşük omuzlu olanları çok beğeniyorum ve gördüğüm kadarıyla çoğu giyim mağazasının ilkbahar/yaz koleksiyonunda yerini almış her rengi deseni modeli.


      Sırf crop top modasının geri dönmesine çok sevindiğim ve her yerde karşıma çıkmasını bir işaret olarak algıladığım için diyetime sadık kaldım geçtiğimiz 1 hafta boyunca.Kilo verip vermediğimi bilmiyorum ama verdiysem bile bir crop top ve şort kombini yapmak için önümde uzun bir süreç olduğunun farkındayım.Yine de bu süre beni sahilde üzerimde kısacık tişörtümle hayal etmekten alıkoyamıyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...