21 Mart 2013 Perşembe

Tapirin Zayıflama Günlüğü

      Yıllardır bilinen bir şey benim zayıflamak istediğim. Her ne kadar her kız kilosunu beğenmeyip sürekli bir şeyler yapmaya çalışsa da ben malesef bu zamana kadar farkında olmayıp neredeyse obezin de obezi denebilecek kadar kilo aldım.Üniversiteden önce hiç böyle bir problemim olmamasına rağmen burada yediğimiz fast foodlar, her akşam abur cubur eşliğinde film izlemeler, bugün hava yağmurlu dün de çok sıcaktı diyerek sporu hep ertelemek malesef bir birikim oluşturuyor ve kilo vermek çok zorlaşıyor. Geçtiğimiz yaz büyük bir azimle ve sıcağın da etkisiyle verdiğim 12 kilonun 4ünü geri almış durumdayım ve havalar ısınıp montların hırkaların arkasına saklanma mevsimi geçtikçe içimi bir korku sarıyor -şimdi ne yapsam da kilolarımı saklasam diye. Buradaki yazımda önemli ipuçlarını yazmıştım, öncelik olarak bunlardan başladım tekrar ama uyku düzeni ve malesef tatlıyı bırakmak benim için çok çok zor adımlar olduğu için blogumdan destek alarak ve kendimi sorumlu hissederek bunları da çözmeyi düşünüyorum.
   
      Bugün uzun zamandan sonraki ilk yürüyüşümü yaptım, zaten açık havada kulağımda mp3 çalarım yürümeyi çok sevdiğim için bu adım hiç zor olmadı.Altımda -her zamanki gibi taytım üstümde 'Yoda' lı sweetshirtüm çıkıp 1 saat mis gibi yürüdüm.Akşam yemeğimi 8 civarı gayet güzel hafifçe yedim amaaa asıl zor kısım ondan sonra başladı. Bilmeyenler için söyleyeyim White Collar gibi muhteşem bir diziye sardık bu aralar sevgilimle. Başroldeki Matt Bomer'i youtubeda dönen 50 shades of grey funmade fragmanlardan gördüm ve bir şans vermek istedim, diziye başladım ve tabi ki şimdi de bırakamıyorum. Her neyse açtık diziyi, gitmiyor arkadaş resmen yiyecek içecek bir şeyler olmayınca.Bir bölüm izledikten sonra çıkalım Alfi gezdirelim hava alalım dedik, park dönüşü kendimizi tekelde bulup çikolata almamız kaçınılmaz oldu böylece. O değil de milka bu son çikolatasıyla resmen beklentileri aştığı için paketin 2/3 kısmı şu an midemizde keyif yapıyor :(




      Bugün böyle bir kaçamak yaptım bakalım yarın azmime sadık kalıp en fazla 2 kare çikolata ve mis gibi bir yürüyüşle günü atlatabilecek miyim. Bu arada 20 mart itibariyle 77 kiloyum, hedefim 20 haziranda en azından 65 kilo olmak. Game on bitches!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...