4 Nisan 2013 Perşembe

Tapirin Zayıflama Günlüğü

      Geçen hafta sınav yoğunluğundan dolayı zayıflama serüvenimin nasıl gittiğini paylaşamadım ancak pek de bir gelişme olduğunu söyleyemem.Hem vize döneminin başlaması hem de havaların sürekli yağmurlu olması her ne kadar baltalamış olsa da çabalarımı geçen 2 haftada 2 kilo vermiş durumdayım :)

       Uyku saatim çok düzenli olmadığı için bu aralar erken yatıp erken kalkmaya çalışıyorum,önceliği bu düzene vermeye çalışıyorum çünkü gece ne kadar geç yatarsam o kadar çok yemek yiyorum.Özellikle film izlerken yediğim abur cuburun haddi hesabı yok :( Yemeğimi kendim yaptığım için yağına tuzuna miktarına her şeyine dikkat ediyorum ama konu tatlı olunca hiç dayanamıyorum.Şu aralar akşamları markete gitmemeye ve evde meyve ve 1-2 kaşık vanilyalı dondurmayla tatlı isteğimi bastırmaya çalışıyorum.



       Geçen hafta sık sık yürüyüşe çıkmaya çalıştım,açık havada yaklaşık 1 saat yürüyüş yapıyordum ve çok iyi geliyordu ancak bu hafta okulda çok yorulduğum için o da aksadı.İnternetten motivasyonel sayfaları takip etmeye çalışıyorum ve şöyle bir felsefeye denk geldim :

"Kilo verebilme düşüncesi" bilinçaltında kiloya odaklar ve kilolu kalmaya yöneltir. "Zayıflamak istiyorum düşüncesi" Bilinçaltı sizi hayatta kalmanız için güçlü olmayı tercih eder, zayıflık ölmek yok olmak anlamına gelir. "İdeal beden düşüncesi" Olmamız gereken ve dengeli durum mesajı verir."

Mantıklı geldi ve denemek istiyorum bunu,bakalım gerçekten beyin gücüm ve bilinçaltımın ideal vücuda kavuşmamda etkisi ne olacak :) Dün sabah tartıldığımda 75 kiloydum,umarım ay sonunda en az 3 kilo daha vermiş olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...