16 Nisan 2013 Salı

Kısa Kısa


*Sevgilimle 3. yıldönümümüzü kutladık geçen hafta,bana çok güzel bir yemek pişirmiş, ben de süpriz yaparım diye şarap almıştım :) Hediye vermeceli, eğlenceli, ama sakin, samimi çok tatlı bir kutlama yaptık.



*Kedimiz Bıdık'ın hamile olduğunu öğrendik, yaklaşık 1 aylıkmış ve mayıs ortası gibi veterinerimize göre 3 küçük bebek doğurabilirmiş.



*Şu aralar Alper Canıgüz'ün Oğullar ve Rencide Ruhlar kitabını okuyorum. 5 yaşındaki bir çocuğun gözünden dünyayı anlatması gerçekten bu yoğunlukta çok iyi geliyor bana.


*Vize haftam olduğu için kendimi kitapların notların arasında kaybediyorum, masamın şu hali 2 haftadır hiç değişmedi malesef.


*Dışarı çıkmaya çok mecalim olmadığı için kendimi sürekli ( havalar bozuk olsa da ) yakınımızdaki parka atıp  hem temiz hava alıyorum hem de huzur buluyorum.

*Zayıflama günlüğüme yazamıyorum çünkü şu aralar çok düzensiz yaşıyorum ve değil zayıflamak üstüne kilo almış bile olabilirim :( Önümüzdeki hafta çok disiplinli bir şekilde, taviz vermeden devam etmeyi planlıyorum.


Bu aralar kısa kısa ben bunları yapıyorum, sınavlarım geçer geçmez - ve umarım havalar da düzelmiş olursa - mis gibi deniz kokulu biz gezi yapmayı düşünüyorum ve bol bol fotoğraf çekmeyi tabi ki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...