30 Nisan 2013 Salı

Kafa Dağıtmak İyidir

        Okul arkadaşlarımla hepimiz çok kel alaka yerlerde oturduğumuz için okul dışında genelde pek görüşemiyoruz. Bu aralar sınavlardı ödevlerdi uğraşıp durduğumuz için akşamın 8 9 una kadar okulda olduğum için de açıkçası bıktım biraz. Normalde bu sene mezun olmam gerekirken 1 sene uzattığım için kendimi çok stres altında hissediyorum zaten, çoğu dönem arkadaşımın mezuniyet balosu planı yapması, keplerle fotoğraf çekilmesi üstüne tuz biber oluyor. O yüzden özellikle hazirana yaklaştığımız şu aralar okulda olmaktan sıkılıyorum bunalıyorum. Bu sebeplerden dolayı bugün kızlarla kadıköy gezmesi yapalım kafa dağıtalım dedik çok da iyi oldu çok da güzel oldu ne yalan söyliyim. Geçen sene Mudo'dan aldığım tiril tiril beyaz gömleğimi giyme fırsatım da oldu böylece :) Önce kadıköyden yürüyerek modaya gittik ve nefis bir esinti eşliğinde çaylarımızı içip simitlerimizi yedik, daha sonra çarşının içinde türk kahvemizi içtik en son da Benzin'de birer bira söyledik kendimize. Ders dışında başka şeyler konuştuk ve havanın tadını çıkardık. Gerçekten çok iyi geldi bana bu buluşma.Benim gibi okulu uzatan, okula gittikçe çıldırası gelen varsa tavsiye ederim en azından bir gün uzaklaşıp kafa dağıtmayı. Şu an stresi de attığım için beynimden çok daha rahat hazırlanabilirim her şeye, kısacası bugün ben mutluyum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...