1 Mayıs 2013 Çarşamba

Gezi | Türk Kahvesi

      Türk kahvesini normalde çok arayan biri değilim aslında, ama güzel yapan yer oldu mu hele de muhabbetle içmeye bayılırım.Bugün sevgilimin türk kahvesi hakkında haber yapmak için fotoğraf çekmesine de bu yüzden çok sevindim.Kim güzel güneşli bir havada bu şansı kaçırır ki :) Bize lazım olan tüm fotoğrafları çektik bu arada da ben ilk defa közde damla sakızlı türk kahvesi içtim çok beğendim, daha önce yurtta oda arkadaşım izmirden getirirdi ilk defa istanbula geldiğimde içmiştim ve çok beğenmiştim ama daha sonra aldıklarımdan veya dışarda içtiklerimden pek keyif aldığım söylenemez.Bugün bu önyargım kırıldı, demek ki dışarda da güzel yapanı varmış :)








      Kahvenin yapılışını çekerken hem mekan sahiplerinin hem de çevredeki turistlerin ilgi odağı olduk resmen :) Yanında verilen fıstıklı lokum ilk içtiğimiz yerde çok taze olmasa da közde kahve yapan yerde gayet taze ve lezzetliydi o yüzden artı puan verdim kendimce.Eğer türk kahvesi seviyorsanız Kadıköyde Serasker sokağa uğramanızı tavsiye ederim özellikle Niyazi Bey'in Türk Kahvesi gerçekten güzeldi hem sunum hem de lezzet olarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...