17 Mayıs 2013 Cuma

Mayfest 2013

      Son bir haftadır sürekli bir koşuşturma halindeyim.Dersler sınavlar kedimiz Bıdık'ın doğumuna az kalması,en yakın arkadaşımın kedisinin ise doğurması derken hiç gezip tozamadığımı farkettim ve doğum günüm olmasından da feyz alarak dün okulumun şenliklerine katıldım :) etkinlik son anda planlanmasına rağmen çok güzeldi ve bol bol eğlendik.Sıra gecesinde yediğimiz çiğköfteler ve sevgilimin bir tekirdağlı olarak 3 yıldan beri ilk defa roman havası oynaması favorimdi tabi ki.Kalabalıktan ve sürekli yer değiştirmemizden dolayı çok fotoğraf çekemedik,hele ki Gökçe konserine dair bir tek fotoğrafımızın bile olmaması beni çok üzdü.Annemin bana doğum günü hediyesi olarak alıp yolladığı gömleğimi ilk defa dün giydim,boyuna çizgili olması ve siyah beyaz olması bir nebze de olsa kilolarımı sakladı diye düşünüyorum,siz ne dersiniz yakışmış mı?





      Sevgilim ortamdan nefret edermiş gibi görünse de son fotoğrafta aslında kendisi de gayet eğlendi yanlış anlaşılma olmasın :) Gökçe'nin şarkılarında çok eğlensek de kendi hali mi yoksa içip de mi gelmiş çözemediğimiz konuşmaları ve gülüşleri beni benden aldı resmen,sadece şarkısını söyleyip sahneden inse sanıyorum daha karizmatik olabilirdi.

      En yakın arkadaşımın kedisinin doğumuysa tam da benim doğum günümün başlangıcına geldiği için hem pasta kesip hem heyecanlandık :) Çok güzel 4 minik yavrusu oldu,anne oldu.2. yavrudan sonra heyecandan tabi ki yine fotoğraf çekmeyi unutmuşum,( bu aralar hep unutuyorum zaten ) o yüzden iki minik yavrumuz ve bir minik annemizin halini gösterebilirim sadece.


      Böyle yoğun bir hafta geçirdim, önümüzdeki hafta finallerim başlamadan son bir kere güzelce gezip yiyip içmek istiyorum umarım başarabilirim :)

 ( Unutmadan : Gömlek // LCW  Güneş Gözlüğü // Ray ban Wayfarer  Küpeler // Koton )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...