9 Mayıs 2013 Perşembe

Diziler Candır

      Geçtiğimiz 2 sene boyunca filmlerden çok sıkılıp yabancı dizilere iyice sardım.Televizyon kültürüm zaten pek yoktu ama artık hiç kalmadı bu yüzden. Evde oturmayı da çok seven bir insan olduğum için elime kahvemi alıp üstüme battaniyemi örtüp bilgisayarımda mis gibi dizilerimi izleyeme bayılıyorum. Etrafımda da pek benden başka izleyen olmadığı için sürekli beğendiğim dizileri sağa sola öneriyorum, artık burada da paylaşmanın zamanı geldi diye düşünüyorum, belki beğenir de siz izlersiniz :)

      1. White Collar



      Matt Bomer'in Christian Grey'i oynaması söz konusu olunca diziye ve oyunculuğuna bir bakmak için pilot bölümünü indirdim ve bayıldım diziye.Konusu sanat eseri sahteciliği yüzünden hapse düşmüş bir adam ve onu hapse atan FBI polisinin birlikte çalışmalarını anlatıyor ama gerçekten çok sürükleyici ilerliyor her bölüm bittiğinde diğerini açmadan duramıyorum resmen.

      2. Pretty Litte Liars



      Bu dizi hayatımı üzerine kurduğum ve başlamasını gün sayarak beklediğim tek dizi diyebilirim.Lise çağındaki dört arkadaşın en yakın arkadaşlarından birinin öldürülmesi ve katilinin asla bulunamamasıyla başladı ve şu an çok ileri raddelere geldi olaylar.Liseli diye küçümsemeyin gerçekten çok sürükleyici ve insanı şoklara sokan bir dizi.

      3. The Mentalist



      Mentalist insanı en kötü gününde bile gülümseten ama ne hikmetse çok ağır bir polisiye ( cinayetler içinde kol geziyor hatta ) dizi. Başrolde Simon Baker olması beni cezbetti ve muhteşem bir oyunculuğu olduğunu bu dizi sayesinde anladım. Kesinlikle tavsiye ederim.

      4. Person of Interest



      Amerika'nın 11 eylül saldırısından sonra terörist eylemlerden korunmak için tüm ülkedeki kameralar telefonlar bilgisayarlar ve aklınıza gelen her türlü elektronik cihazın kullanımını birleştiren bir makine aslında konusu. Bu makine terörist saldırılar olmadan önce tüm bu verileri birleştirip haber veriyor ve devlet de saldırıyı engelleyebiliyor. İnanılmaz ilginç ve gizemli bir dizi. Bir izleyen bırakamaz öyle söyliyim :)

      5. New Girl



      6 yıllık sevgilisinden ayrıldıktan sonra 3 erkek ev arkadaşıyla yaşamaya başlayan bir kız ve yaşadıkları evde olan komik olayları anlatıyor ama dehşet komik, insana evi inleticek kahkahalar attıran bir dizi. Başroldeki kız 500 Days of Summer filminden bildiğimiz Zooey Deschanel olduğu için sırf onun tatlılığından bile izlenebilir.

      Şu anda sadece bu kadarını yazabiliyorum, eğer bütün izlediğim dizileri yazarsam sanırım 10 dakika boyunca sayfayı aşağı indirerek okumanız gerekebilir. Ama çoğu amerikan yapımı diziyi izlediğim için merak ettiğiniz, başlamayı düşündüğünüz dizi olursa sorabilirisiniz tabi ki :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...