19 Mayıs 2013 Pazar

Torunlarımız doğdu :)

      Dün akşam hiç aklımızda yokken Bıdık Hanım doğuma başladı.Evde tek başımaydım ve gerçekten çok panik oldum internetten tüm öğrendiğim bilgiler kafama üşüştü bir anda ve o panikle onu doğum yatağına koyup masaj yapmaya başladım.1 saat içinde sevgilim de geldi ve ortamda panik olan toplam canlı sayısı üçe yükseldi :) 2 saat boyunca sancılandı,miyavladı ıkındı ama bir türlü ilk yavru gelmedi.Tam umudu kesmişken bir anda çıktı ilk torunumuz :) Bıdık'ın da ilk doğumu olduğu için çok acemiydi,göbek bağını bile biz kestik makasla çok panik olunca o da.Diğer yavrular hiç anlamadan kaşla göz arasında sessizce çıktı hemen.Yaklaşık 1 saat içinde 3 yavrumuz oldu ve şu anda cok cok emiyorlar annelerini :)

      Gerçekten çok stresli ve çok zor bir durummuş insanın kedisinin doğurması.O acı çekerken ben de çektim,o ıkınırken farkında olmadan ben de ıkınıyormuşum o kadar empati kurdum yani :) yavrular nefes alıyor mu yaşıyor mu emiyor mu diye düşünmekten uyuyamadık dün.Ama allaha şükür hepsi çok sağlıklılar şu anda ama yavrular sahiplenildiği gibi Bıdık kısırlaştırılmaya gidecek,bir daha bu stresi kaldırabilir miyim bilmiyorum :) Bu arada sarman olan 1. zenci olan 2. beşiktaşlı da 3. doğan yavru.
     






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...