7 Mayıs 2013 Salı

Gezi | Tekrar Ler'a Fresca

      Geçtiğimiz hafta sonu babam beni ziyarete geldiği ve pazartesi sabahın köründe sınavım olduğu için bu aralar malesef pek bir atraksiyon olmadı hayatımda :) Evime kavuşmanın ve ayaklarımı uzatıp televizyon seyretmenin keyfine dalmış durumdayım dün akşamdan beri.

      Tekrar gezip tozmayı iple çekiyorum ancak bu arada da o kadar boş durmadım ve yeni keşfettiğim Ler'a Fresca'ya gittim cuma akşamüzeri.Dondurmalarının çok lezzetli olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum gerçekten.Waffle yedim ortaköyden dönerken içimde kaldığı için ve tek kelimeyle bayıldım.Ben antep fıstıklı, ''sarelle''li ve mangolu dondurmayı seçtim ve önüme kocaman üç topla geldi waffle'ım.Sevgilim klasik bir insan olduğu için americano içti ve çilekliyle limonlu dondurmayı karıştırıp yedi.Ben burada dondurma yedikten sonra acaba diğer yediklerim neydi diye düşündüm resmen :) o kadar lezzetli ki kesinlikle okuluma da yakın olduğu için haftada bir kere gidip yemeyi düşünüyorum artık, bağımlısı oldum diyebilirim.




      İkinci olarak bugün ben okuldayken evimize belediyeden gelmişler ve bir anket yapmışlar.Karşılığında çok tatlı bir türk kahvesi seti vermişler eve geldiğimde bayıldım.İki tane fincanı ve tabağıyla küçük bir paket türk kahvesi var setin içinde.Fincanlarının üzerindeki istanbul silüetini ve büyük fincan olmasını çok beğendim.Buradan belediyemize teşekkür ediyorum evimizde en sonunda sevdiğim bir çift kahve fincanı olmasına yardımcı oldukları için :)


      Tabi ki yemekten sonra türk kahvemizi yapıp yeni fincanlarımızı denemeliydik :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...