20 Nisan 2013 Cumartesi

İlkbahar Dekorasyonu


    Sınavlarım bitip özgür tekrar özgür bir insan olduğumdan beri - ki bu yaklaşık 24 saat gibi bir süre ediyor - aklımda baharın da gelmesiyle birlikte çok değişik düşünceler belirmeye başladı.Havalar her ne kadar bir sıcak bir soğuk olsa da ben baharın geldiğini kendimce ilan ettim diyebilirim.Ne sıcaktan ne de soğuktan hoşlanmayan bir zat olarak ilkbahar tam benlik bir mevsim.Güneşli havalar,hafif esen rüzgar,çiçek açan ağaçlar ve her yerin pastel renklere bezenmesine bayılıyorum resmen :)

   Evcimen olduğum için ev eşyalarıma ve dekorasyonuma elimden geldiğince özen göstermeye çalışıyorum.Hafta sonları eğer çok dinç değilsem ve dışarıda bir işim yoksa genelde evde çayım,kitabım ve bilgisayarımla takılmayı çok seviyorum.Tabi değişikliği de sevdiğim için her mevsim ufak tefek şeyler ekleyip çıkararak evimi değiştirmek de hoş hoşuma gidiyor.Bu kış özellikle christmas ve kar teması kullanarak kar taneciği desenli bardaklarım,yeşil ve kırmızı yastıklarım,duvarda asılı ışıklı noel baba şapkamla çok mutluydum ama baharın gelmesiyle beraber yeni değişikliklere yelken açtım.Bana ilham veren fotoğrafları sizinle de paylaşmak istiyorum.










   Çoğunlukla baharda yeni açan çiçekler,toprağın yeşermesi ve bereketlenmesi,doğanın renklenmesi temalı aksesuarları sevdiğim için bu baharda evimde bol bol kullanmayı düşünüyorum renkli vazo ve çiçekleri.Özellikle 3. fotoğraftaki baykuş yastıklara bayıldım!

  Bu yıl sandalyelerimi ve minderlerimi değiştirmek istediğim için hazır ilkbahardayız diye renkli ve yine çiçekli böcekli desenler kullanmak istiyorum.DIY yani kendin yap projelerini çok sevdiğim için belki de çok sade şeyler alıp kendim de isteğime göre yapabilirim diye düşünüyorum.Aşağıdaki fotoğraflar da bu konuda ilham veriyor bana.






Minik balkonum için de bir şeyler yapmayı düşünürken aşağıdaki dekorasyona bayıldım. Güzel havalarda kitap okumak veya yakın bir arkadaşım geldiğinde muhabbet etmek için sizce de çok şirin görünmüyor mu :)


   Bu bahar benim küçük evim için beğendiklerim bunlar, umarım hepsi olmasa da bir kısmını uygulayıp evimin havasını ve doğal olarak da benim ruh halimi değiştirebilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...