12 Nisan 2013 Cuma

Gezi | Yeni Keşiflerim

      Bu hafta gezmelere doyamadım, sınav haftam olmasına inat havalar da muhteşem güneşli olduğu için şu aralar modum çok süper. Hafta içi sınav çıkışları yeni mekanlara gitmek beni gerçekten çok rahatlatıyor.Bu aralar favorim taksimde yeni açılan ''Doqa''. Menüsü her ne kadar starbucksa benzese de fiyatları daha uygun ve daha güzel çeşitler de var. Özellikle tasarım şişeli yeşil çaylara bayıldım bir dahaki gittiğimde kesin almayı düşünüyorum sırf şişesinin güzelliğinden dolayı :) Mekanın dekorasyonu çok güzel, ferah ve aydınlık,ayrıca pastel renklere bezeli olması beni ilk görüşte içeri girmeye davet eden şeydi zaten. Ben chocolatte coconat mocha içtim ve gerçekten beğendim,sadece şurubu biraz fazla kaçırmışlar galiba o yüzden azıcık fazla tatlı geldi bana.Bardak boyları biraz küçük ve servisi tek kişi çalıştığı için biraz yavaş onun dışında ben beğendim, tavsiye ederim :)


      İkinci olarak daha önce ayaküstü dondurmasını tadıp çok beğendiğim Lera Fresca'ya gittim.Bir arkadaşımla buluşmak için gitmiştim sipariş vermek için de kendimi zorlayarak onu bekledim ama 2 buçuk saat bekleyince  dayanamadım, hava serin olduğu için dondurma yerine milkshake tarzı bir içecek sipariş ettim.Dondurması zaten lezzetli olduğu için dondurmayla yapılan her şeyi de lezzetli oluyor :) Fiyatları gayet uygun ve ayrıca %20 öğrenci indirimi de var. Fıstıklı dondurmasını kesinlikle tavsiye ediyorum, duyduğum kadarıyla sarellelisi de varmış ama daha denemek nasip olmadı deneyince onu da anlatırım :)


dipnot: Her iki fotoğrafta da mekanın hiç bir yerini değil sadece içeceklerin fotoğrafını çekmem ne kadar yeme içme odaklı olduğumu açık ediyor galiba :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...