5 Ağustos 2013 Pazartesi

Çelişkiler Çelişkiler

      Bu aralar içimde çok fazla çatışma var. Ben aslında kimim? Hayattan ne bekliyorum? Acaba istediğim hayatı mı yaşıyorum? Nelerden zevk alıyorum? soruları kafamda dönüp duruyor uzun zamandır. Etrafımdaki insanlara bakıyorum, kendime tek alabildiğim örnek içlerinden kardeşim olması da üstüne tuz biber oluyor. Sanıyorum mali çöküntümüz, kilolarıma olan takıntım ve okulun uzaması birleşince beni böyle çelişkilere sürükledi son zamanlarda. Bundan 5 sene önce kurduğum hayallerle şu anda yaşadığım hayatın birbirinden çok farklı noktalarda olması, kendimi çoğu konuda yetersiz görmem ve potansiyelimi harcadığımı düşünmemin çok etkisi oluyor. Ayrıca neden bilmiyorum bir yaşlanma korkusu aldı başını gidiyor, 23. yaşımı daha yeni doldurduğum halde sanki hayatımın en verimli zamanları sona ermiş, bu yaştan sonra tek yapabileceğim bir iş bulup evlenip çocuk doğurmak diye düşünmeye başladım. Şöyle bir silkinip kendime gelmem için artık denize girmeye ve tatil yapmaya ihtiyacım var sanırım. İstanbul bana kendimi çok bunalmış hissettiriyor, ya da ben kendimi sürekli diğerleriyle kıyasladığım için evde oturmayı sevmem ya da kedilerle koyun koyuna uyumaya bayılmam anormal geliyor, kendimi olması gerekenin dışında hissediyorum. Benim farklı olduğumu kabullenmem ve farklı olduğum için kendimle gurur duymam gerekirken bu ruh halinde sıkışıp kaldım. Kurtulmak için can atıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...