6 Temmuz 2013 Cumartesi

Jemima Kirke Stili


      İlk izlediğimden beri gönlüme taht kuran ve her bölümde kendimden bir parça bulduğum Girls dizisi 2014e kadar ara vermeye karar verdiği için bu aralar eski bölümleri tekrar tekrar izliyorum. Bilmeyenler için yirmili yaşlarının başlarında olan birbiriyle arkadaş 4 kızın hikayelerini anlatılıyor. Nasıl bir düşünce yapısı olduğunu anlayamadığım Lena Dunham diziyi hem yazıyor hem başrolde oynuyor hem de yönetiyor. Ama benim söz etmek istediğim - en azından bugün- o değil. Başına buyruk, bohem, sanatçı ve tamamen kendine has bir karakter olan Jessa kesinlikle favorim ve onu anlatmak istiyorum . Gözüme inanılmaz güzel gelmesinin yanı sıra tarzına tek kelimeyle bayılıyorum. Benim çoğu zaman asla giymem diyeceğim parçaları bir araya getirip bir de üstüne yakıştırması, çoğu zaman en dandik kıyafetlerle çok seksi görünmesi beni deli ediyor. Jessa yani Jemima Kirke'nin normal hayatında yine sanatçı olmasına rağmen 2 çocuk annesi genç bir kadın olduğunu da belirtmek istiyorum :)






      Zaten balık etli bir hatun olduğu için kıvrımlarını belli eden kıyafetler çok yakışıyor, hiç çekinmeden crop top da giyiyor minik göbeğiyle ama genelde uzun elbiseler ve etekler tercih ediyor asla da aksesuarı eksik olmuyor. Gelinliği bile kendi tarzına uygun olduğu için bayıldım, fotoğrafta görünmüyor ama o gelinliğin altında mavi topuklu ayakkabılar var :)







      Galalarda giydiği elbiseler bana çok kadınsı hatta bazen anane işi gelse de günlük hayatında giydiklerine ve bu giydiklerini her zaman kendine yakıştırmasına hayranım. İlk bakışta neresi güzel, neresi stil sahibi bu kadının diyebilirsiniz ama diziyi izleyip tavrını, hareketlerini ve mimiklerini görünce fikriniz değişebilir :) Benim gözümden Jessa veya Jemima Kirke böyle görünüyor umarım beğenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...