12 Temmuz 2013 Cuma

Tapirin Zayıflama Günlüğü

Zorlu geçen finallerimin ardından zayıflama maratonuma geri döndüm. Gece geç saatlere kadar ders çalışırken yediğim o minik minik abur cuburların acısını şimdi çekiyorum. Asıl hedefim aslında artık zayıflamak değil de sağlıklı olmak, kilo vermenin sadece görüntüme değil günlük hayatıma da ne gibi faydaları olacağının daha farkındayım. Bunu nasıl yapmaya çalıştığıma gelirsek ;

- Yaklaşık 1 aydır sabah kahvaltısında sadece nesfit yiyorum yanında da şekersiz nescafe içiyorum. Başlarda yedikten yarım saat sonra hemen acıkıyordum ama şimdilerde öğlene kadar tok tutuyor.

- Mümkün olduğunca öğün atlamıyorum, canımın çok çektiği ama bol kalorili yiyecekleri öğle saatlerinde tüketiyorum ( çok değil ama tadımlık ) akşama kadar yakabiliyorum böylece.

- Akşam yemeklerinde hem sıcaklardan dolayı canım pek bişey istemiyor hem de erken saatlerde yemeye çalışıyorum. Beni en çok zorlayan gece yarısı yemeklerini ve yemekten hemen sonraki tatlıyı abur cuburu kesmekti, asla yapamam sanıyordum ama buzdolabında 1 haftadır duran dondurmaya canım istemediği için elimi bile sürmüyorum artık :)

- Canım çok tatlı istediğinde meyveyle beraber vanilyalı dondurma yiyorum bu havalarda ikisi harika oluyor.

- Her gün olmasa da haftada en az 4 gün 45 dakika yürüyüş ve minimum 15 dakika pilates yapıyorum. Vücudum alıştığı için yapmadığım günler artık kendimi eksik hissediyorum :)

- Her gün bir fincan yeşil çay içiyorum ve içine kan şekerimi düzenlemesi hem de tat vermesi için çubuk tarçın koyuyorum. Ayrıca sürekli yanımda 1,5 litrelik su şişeleriyle geziyorum ki bol bol su içmeyi unutmayayım.

- Bu tempoyla ( arada kaçamaklar yaparak tabi ki ) 1 ayda yaklaşık 3,5 kilo verdim. Yavaş ama sağlıklı bir şekilde kilo vermek istediğim için kafaya takmıyorum önümde daha uzun bir zaman var diyorum kendime :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...