19 Mayıs 2010 Çarşamba

Kahpe felek.


Arkadaş nedir bu herkesteki ben feleğin çemberinden geçtim,gördüm geçirdim tavırları?herkeste bi kendini yaşlı gösterme isteği.yahu biz daha bir kaç sene önceye kadar gençleşmeye,çocuklaşmaya uğraşmıyor muyduk?çok uzun zaman önceden beri tanıdığım arkadaşlarımın bile bu modaya uyup bana numara yapmaları kanıma dokunuyor.hayatıma yeni girenlere bir nebze tahammül etsem de 10 kişiden 6sının sırf herkesten farklı olmayıp ''kendini farklı gösterme'' furyasında ilerlemesi üzüyor beni.hele ki bir kız tanıdım,yok böylesi.her zaman yeni tanıştığım insanları kendi çevreme sokmaktan zevk alırım,değişik insanları karşılaştırmak,muhabbetlerini dinlemek hep hoşuma gitmiştir.ama bu kızla her şeyi terse çevirdim ben.hasta gibi içmekten,her önüne gelen adamla hesapsız sevişmekten,sokaklara düşmekten,tekme tokat kavga etmekten nasıl övünç duyabilir ki üniversiteli bir genç kız?işte günümüz insanlarında bu var,herkes gibi olmamayı,farklı olmayı böyle bir şey sanıyorlar.utanıyorum açıkçası normal olmaktan.hani etrafta bu kadar türlü çeşit insan varken benim tekdüze bir insanoğlu olmam kendimi garip hissettiriyor.20 yaşındayken 20 yaşında olmanın nesi ayıp oysa?fuck buddysi olmamanın,özel günlerde 1 kaç kadeh içkiyle çakırkeyif olmanın,sevgilini özlemenin,uykun gelince uyumanın,ılımlı olmanın nesi tuhaf?ya da çok acı çekmemenin?ben anlamıyorum yani..mutluysam ne güzel azizim.çekmedim acı falan ben,öyle herşeyi de görmedim,pervasızca sabahlamadım da.carpe diem'i abartmadım günümü de tadında yaşadım.çocuğum daha,genç bile değilim.ergenlikten yeni çıkmış züppelerle takılmayı da seviyorum,sigarayı içiyorum öyle bir sene önce falan bırakıp hiç hatırlamadığım olmadı,öğretmenlerim benim için 'zeki ama çalışmıyor' da dedi,şişmanım,kısayım,esmerim öyle çok güzel gözlerim falan da yok.sıradanım işte.hiç de gocunmuyorum.öyle hayallerim yok benim,nevroz falan geçirmedim.20 yaşındayım,mümkünse önümüzdeki 1 sene boyunca da bu yaşta kalmayı hedefliyorum.bir yandan çalışıp bir yandan okumak,sarhoş olmak,her gördüğüm otu boku çekip feysbukuma eklemek istemiyorum.benim gibi olmak da ayıpsa,bırakın ayıbımla yaşayayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...