19 Mayıs 2010 Çarşamba

Seminer galiba


Yaklaşık 2 hafta önce gittiğim 'Marmara Community' klubünün yaptığı eğitime seminer adı vermekte tereddütler yaşıyorum döndüğümden beri.Tatil yapıp üstüne bir de sertifika almak ilginç bi durum.Yapı kredi sağolsun,bayramoğlundaki süperdinlendirici tesislerinde kaldık,üstüne bir de bilmemkaç tane mimarlık ödülü olan gerçekten de takdire şayan bir mimarisi olan akademisinde bedava çay-kurabiye-çikolata eşliğinde konuşmacıları dinledik.4 gün sürse de sanki günübirlik gibi geldi bana.Deniz manzaralı odamın daha tadını çıkaramadan,adapte olamadan,eğlencenin sonuna dayanamadan bitti ve evimize döndük.Bakmayın böyle anlattığıma,aslında sinir krizi geçirebilirdim biraz daha kalsam.Gelen konuşmacıları dinlemek benim dışımda herkese katıksız bir umut verdi heralde,lakin ben hepsinin daha üniversiteden mezun olur olmaz böyle değil mumla projektörlerle arasanız bulunmayacak işlere balıklama girmesinin çok sinir bozucu olduğunu düşündüm hep.Dalga mı geçiyosunuz,adam mı seçiyosunuz demek istedim.Biz mi acaba çok fazla karamsarız?Üniversiteli gençlik olarak,boşuna okuduğumuzu,bizim gibi binlerce mezun insanın işsiz beklediğini düşünmekte haksız mıyız?Bilemiyorum.Böyle düşünceler eşliğinde de olsa,çok güzel bir ara tatil yaptım.Türlü türlü insan tanıdım,hiç bilmediğim yerler gördüm,denize karşı sabah sigarası içtim,aynı tatlıyı 3 akşam ardarda vermelerine rağmen yedim,dans ettim,tuhaf,alkolsüz vodkalar içtim.Bir dahaki sene tekrar gitmek için daha dönmeden adımı yazdırdım.Umarım herşeyin ikincisinin boka sarması kuralını es geçer de beni çifte tatmin eder thinker&talker sempozyumu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...