29 Mart 2012 Perşembe

Eski Sevgili Hatıraları

Geçenlerde bir arkadaşım ve sevgilisinin geçici olarak bende kaldığını anlatmıştım,evsiz kalmışlardı ve ev arıyolardı.İşte şimdi o arkadaşım sevgilisiyle beraber eve çıktı,taşınmalarına yardım etmek de tabi bize düştü.Meraba ben hamal.

Taşınmaktan nefret etmem bir yana dursun bu sefer hem atılcaklar ayrılıp hem işe yarayanlar 1 günde paketlenip taşındı.Kız evine de erkek evine de giden ben olduğum için çok tuhaf şeyler gözüme çarptı,özellikle uzun zamandır ilk defa sevgilisi olan ve daha 3 ayları bile dolmadan eve çıkan arkadaşım çok tedirgindi,onu da mı bıraksam bunu da mı götürsem derken en can alıcı eşyalar ortaya çıktı.ESKİ SEVGİLİ HATIRALARI.Fi tarihinde ayrıldığı bilmem ne kadar çıktığı ( çıkmak kadar da ilginç bir anlatım olamaz ) eski sevgilisinden kalan fotoğraftır,notlardır,hediyelerdir hatta ilk alınan şarj aletidir (!) kocaman bir kutusu varmış her kız gibi ve bunları napsam diye düşünüyo.

Şu olayda da görüldüğü üzere nedense her çift birlikte olmaya başladıkları gün doğmuş gibi davranıyor birbirlerine,sanki ondan önce hiç hayatını yaşamamış gibi.Geçmişe dair bir kıskançlık mı ararsın,eski sevgililerin ıvır zıvırlarını görünce sanki dinozor görmüş gibi şok olup çıldırmalar mı ararsın neler neler.Ya ben çok genişim bu konularda ya da millet çok abartıyor.Yani sen bu kızla/erkekle başlamışsın bişeylere,seviyorum diyosun,sevdiğine eminim diyosun o zaman niye bu eşyalar dert oluyor anlam veremiyorum ben.

Her neyse verdi bana eşyaları bunları götür sakla sende dursun aman bıdıbıdı görmesin dedi,aldım eve getirdim.Ertesi gün gittik erkek evine,ben bi yandan eşyaları topluyorum,Ankara bi yandan bıdıbıdıyla odada atılcakları ayırıyo,bi baktım çat kapı kitlendi!5 dakika sonra hiç bişey olmamış gibi çıktılar odadan tabi ağızlar mühürlü.Her şey toplandı taşındı derken biz ceset misali eve döndük ve bir canavar edasıyla yapıştım boynuna noldu orda diye.Meğerse garibim o da aynı dertten muzdaripmiş,neymiş eski sevgilisi buna,bir fanus içine 365 tane yazdığı notla hediye hazırlamış bilmem ne gününde vermiş.Aslında çok özel güzel bi hediye yani,en azından el yapımı,emek harcanmış.Sen al bunun içindeki notları çöpe at,fanusu da yolda kır,erkek duygusuzluğu işte.Tanımadığım bi kızın görmediğim hediyesini düşününce içimi bi hüzün kapladı akşam akşam,oturdum düşündüm.Şöyle bir banka açsak,millet evlenirken ne biliyim beraber yaşamadan önce gelseler eski sevgililerinden/nişanlılarından/kocalarından kalan anıları getirseler gizli kasalara koysalar,en azından bi zamanlar o çok sevdikleri,aşık oldukları insanların bıraktığı şeyler salak bir çöp torbasında heba olmasa.Evet evet böyle bir girişimde bulunalım biz.Belki bu zamana kadar kazanamadığımız parayı burdan kazanırız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...